loading...
Pashaki-news
آخرین ارسال های انجمن
مهدی کمالی پاشاکی بازدید : 374 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (1)

تبریک عید فطر

دلها همه بهاران شد از شمیم باران ... مه رخ نموده امشب در عید روزه داران

هر کس که در دعایش یادی کند ز یاران ... شیرین تر از عسل باد کامش به روزگاران 

 

 

عید فطر، روز چیدن میوه های شاداب استجابت بر همه مسلمانان جهان، علی الخصوص اهالی محترم روستای پاشاکی مبارک باد . . .

التماس دعا ..

مهدی کمالی پاشاکی بازدید : 1144 جمعه 16 فروردین 1392 نظرات (0)
سد سفیدرود
پاشاکی نیوز - همزمان با آغاز فصل زراعی جدید رهاسازی آب سد سفیدرود سر ریز شد. 
مهندس سیف اله آقابیگی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت در گفتگو با خبرنگاران دفتر روابط عمومی گفت: با عنایت پروردگار متعال و تمهید مقدمات لازم آب گیری سد سفید رود کامل و آب پشت سد سفید رود به یک میلیارد و پنجاه میلیون متر مکعب رسیده است که معادل صددرصد کل حجم ذخیره می باشد که این موضوع در مقیاس حجم مخزن در تاریخ 15/1/92 نسبت به مورخه همسان خود در سال گذشته حدود 120 میلیون متر مکعب بیشتر است.
»» برای مشاهده ادامه خبر بر روی ادامه مطلب کلیک کنید ...
مهدی کمالی پاشاکی بازدید : 500 پنجشنبه 24 اسفند 1391 نظرات (3)
گاز رسانی روستای پاشاکی
ضمن تشکر از شرکت در طرح نظرسنجی پاشاکی نیوز که بیشتر عزیزان برای توسعه روستای پاشاکی متفقاً اولین اولویت را گاز رسانی روستا انتخاب نمودند با خبری خوش به اطلاع می رساند که با پیگیری های مکرر و مجّدانه عوامل مدیریت پاشاکی نیوز، بحول قوه الهی طرح گاز رسانی به روستای پاشاکی در مرحله انتخاب پیمانکار بوده و بزودی کار حفاری و لوله گزاری شروع خواهد شد.
به گفته رئیس اداره گاز شهرستان سیاهکل، جناب آقای مهندس حیدرنژاد مبنی بر اینکه با نماینده محترم مجلس شورای اسلامی منطقه جناب آقای ندیمی هماهنگی های لازم را انجام داده و محل اعتبار آن نیز مشخص گردیده و ان شاء الله تا شهریور 92 در ایام هفته دولت طرح گاز رسانی به پایان می رسد و روستائیان عزیز از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.
مهدی کمالی پاشاکی بازدید : 444 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (2)

صرفاً جهت اطلاع!

خیلی وقت بود شاهد تغییرات چشمگیری توی روستا پاشاکی نبودیم ولی اینبار به تغییرات جالبی توی روستا برخورد کردم ... اول فکر کردم همه جای روستا این تغییرات اعمال شده ولی ...

»» برای مشاهده ادامه خبر و تصاویر بر روی ادامه مطلب کلیک کنید ...

مهدی کمالی پاشاکی بازدید : 1022 چهارشنبه 03 خرداد 1391 نظرات (2)

نشاء کاری

پاشاکی نیوز- با کاشت اولین نشای برنج در روستای پاشاکی شهرستان لاهیجان از توابع استان گیلان، فصل زراعی سال 91 در این روستا آغاز شد.کشاورزان این روستا ...

»» برای مشاهده ادامه خبر و تصاویر بر روی ادامه مطلب کلیک کنید ...

مهدی کمالی پاشاکی بازدید : 331 یکشنبه 14 اسفند 1390 نظرات (0)

انتخابات مجلس شورای اسلامی

پاشاکی نیوز - نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در روستای زیبای پاشاکی با شور و حال خاصی برگزار شد. این انتخابات پس از حدود یک هفته حال و هوای تبلیغاتی نامزد های ... 

»» برای مشاهده ادامه خبر بر روی ادامه مطلب کلیک کنید ...

مهدی کمالی پاشاکی بازدید : 355 جمعه 25 آذر 1390 نظرات (4)

پاشاکی نیوز- نخستين « یادواره شهدای روستای پاشاکی و حومه »، سیزدهم بهمن ماه، در مسجد «جامع صاحب الزمان (عج)» روستای پاشاکی برگزار خواهد شد.

»» برای مشاهده ادامه خبر بر روی ادامه مطلب کلیک کنید ...

مهدی کمالی پاشاکی بازدید : 6987 چهارشنبه 09 آذر 1390 نظرات (5)

روستای پاشاکی سرزمین شالیزار در آغوش دو رود زیر سایه رشته کوه البرز ، آبهای سفید رود و رودخانه دیسام به پایش می ریزد ، سرزمین باران، برنج و نوغان، بستر رودهای خروشان و پهنه رویش بنفشه ها , پامچالها , نیلوفرهای آبی و زیستگاه پرندگان ، هزاران گیاه چشم نواز و زیبایی های بی شمار دیگر.

این روستا از شرق به روستاهای مالده ، پشتاسرا ، گوکه ، از شمال به روستاهای شیوا ، اسلام ده ،کته شصت آبادان ،گوشکجان ، چهارده ، از غرب به روستاهای نصراله آباد ، شیخعلی بست ، بازقلعه ، از جنوب غربی به روستای کرد محله و در جنوب آن بالا محله می باشد.

»» برای مشاهده ی متن کامل به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


مهدی کمالی پاشاکی بازدید : 377 سه شنبه 01 آذر 1390 نظرات (0)

پاشاکی نیوز

 

روستای پاشاکی در شرق استان گیلان، در بیست کیلومتری غرب شهرستان لاهیجان واقع شده است. آب و هوای پاشاکی به علت مجاورت دریای خزر و کوه دلفک، معتدل و مرطوب است. گویش مردم این روستا گیلکی می باشد. از تفریحات سالم مردم این روستا می توان به شنا، کشتی گیله مردی و صید ماهی به وسیله تور ماهیگیری و سبد و قلاب اشاره کرد. خوراک اصلی مردم این روستا برنج به صورت کته با خورشت هایی مثل ترش فسنجان، میرزا قاسمی، ترش تره، سیروابیج، ماهی شور و دودی، باقالا قاتوق، شیرین قاتوق، مرغانه قاتوق، مرغ ترش، زیتون پرورده و... می باشد. پرورش طیور و احشام از قبیل اردک، مرغ، غاز، گاو و اسب نیز در این روستا متداول است.محمد علی کریمی پاشاکی معروف به علی کریمی بازیکن سرشناس فوتبال ایران و آسیا اصالتاً اهل این منطقه از شمال ایران است.

درباره ما
اخبار روستای سرسبز پاشاکی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • رتبه پاشاکی نیوز
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 67
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 228
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 80
  • باردید دیروز : 76
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 253
  • بازدید ماه : 1,756
  • بازدید سال : 14,905
  • بازدید کلی : 215,574
  • آخرین اخبار گیلان
    هواشناسی